Últimos temas
PANELDEBOXEO.COM

Bookmarking social

Conserva y comparte la dirección de Lo Mejor del Boxeo en Español! en tu sitio de bookmarking social
Ayuda con material de Pelota!!
Página 1 de 1. • Comparte
Ayuda con material de Pelota!!
Recientemente me metido en un equipo de beisbol y encontrar material de calidad (Bates, Guantes ETC) en España es mas dificil que cagar parado.
Alguien sabe de alguna Web que tenga buenos productos a buen precio y que haga envios internacionales?
Alguien sabe de alguna Web que tenga buenos productos a buen precio y que haga envios internacionales?
ludun- Campeón Mundial: 3 Divisiones
Re: Ayuda con material de Pelota!!
Un sitio bueno para lo que quieres es www.amazon.com
De todas maneras ve a este link especificamente: http://www.amazon.com/b/ref=sr_aj?node=3395731&ajr=0
Tienen para enviar a España pero debes leerte las tarifas y normas de envio. Estan en ingles, pero esta todo explicado para que los consumidores no tengan problemas.
De todas maneras ve a este link especificamente: http://www.amazon.com/b/ref=sr_aj?node=3395731&ajr=0
Tienen para enviar a España pero debes leerte las tarifas y normas de envio. Estan en ingles, pero esta todo explicado para que los consumidores no tengan problemas.
Re: Ayuda con material de Pelota!!
http://www.baseballsavings.com/customer/search.jsp?search=gloves&page=A&CP=KNC-g2&CID=KNC-g2&LNK=BaseballGlovesSale&SITE_ID=B0101
Me metí en el chat para ver si embarcaban a España. Como podrás leer el tipo me dijo que si y me dió un # de tel.
001-316-858-0456 extension 617
Jason es el nombre del vendedor. Dice que te rebaja el embarque a la mitad.
Espero resuelvas.
Chat Transcript
Please wait while we find an agent to assist you...
You have been connected to Jason.
Jason: Hello and welcome to BaseballSavings.com Live Chat joe! I see your question - do you ship international? - I am reviewing this now and will be with you in a moment.
Jason: We do ship internationally.
Jason: Would you like me to place a new order for you?
joe: hi jason, good afternoon
joe: i just wanna make sure you ship international
joe: i have a friend in spain interesting in buying some stuff
joe: i'll let him know
Jason: Please have him call me at 001-316-858-0456 extension 617 and I will cut the shipping fee in half for him.
joe: wow, sounds great
joe: i'll do that
joe: thanks man
Jason: Is there anything else that I can assist you with today joe?
joe: this is it
joe: thanks
Jason: Thank you for using BaseballSavings.com Live Chat joe, it was my pleasure to assist you.
Me metí en el chat para ver si embarcaban a España. Como podrás leer el tipo me dijo que si y me dió un # de tel.
001-316-858-0456 extension 617
Jason es el nombre del vendedor. Dice que te rebaja el embarque a la mitad.
Espero resuelvas.
Chat Transcript
Please wait while we find an agent to assist you...
You have been connected to Jason.
Jason: Hello and welcome to BaseballSavings.com Live Chat joe! I see your question - do you ship international? - I am reviewing this now and will be with you in a moment.
Jason: We do ship internationally.
Jason: Would you like me to place a new order for you?
joe: hi jason, good afternoon
joe: i just wanna make sure you ship international
joe: i have a friend in spain interesting in buying some stuff
joe: i'll let him know
Jason: Please have him call me at 001-316-858-0456 extension 617 and I will cut the shipping fee in half for him.
joe: wow, sounds great
joe: i'll do that
joe: thanks man
Jason: Is there anything else that I can assist you with today joe?
joe: this is it
joe: thanks
Jason: Thank you for using BaseballSavings.com Live Chat joe, it was my pleasure to assist you.
Joe- Campeón Mundial: 4 Divisiones